Total Pageviews

Sunday 29 January 2012

=) ASSALAMUALAIKUM..

tetiba teringat zaman sekolah rendah.. dulu suka beli 1 buku utk tulis biodata sendiri n kawan2.. hehehe ( sambil menung n tangan di dagu) :)  rindu sangat time tu.. sekarang zaman da berubah.. xpayah beli buku tulis jek dalam facebook or blog.. 2 bnda ni da macam diari da.. hehehhehe.. hapa2 tah... :) ok xnk bebel panjang2 lets to share... ;) wink...





<3 Nur Syakilla bt Ahmad Razali
<3 20 jun 1990
<3 saya suka makan.. :) (suka makan tp xgemok2 pon)
<3 anak sulung dr 6 orang adik beradik (nanti kte cte pasal dorg)
<3 saya suka berkawan tapi xsuka org yang suka menipu... (sekali kau tipu aku, berkali aku akan tipu kau)
<3 saya suka memaafkan orang lain.. xsuka bermusuh.. (if ada yang buat salah n xminta maaf pon xpa.. aku da maafkan korang) ;)
<3 tak taw apa lagi nak bgtaw .. t kalau ada saya update lagi ok... :)

No comments:

Post a Comment